fredag 19. oktober 2007

??? SLOBBEN ???? STRØK ????

Eg oppdaga akkurat SLOBBEN. Det var eit nytt bekjentskap, og no blir eg passe usikker. Er SLOBBEN og STRØK samme kunstnar???
- Eller er dei to forskjellige kunsnerar? I tilfelle er det jo SLOBBEN som har laga det eg trudde var STRØK stencils.
Nei, eg trur dei er samme person. Eg vel å tru det inntil vidare.




Desse stencilane har eg vist i ein tidlegare post der dei var noko pynta på.
Eg måtte berre prøve å få dei til å sjå ut som dei må ha sett ut før dei fekk påteikna auger,munn...så eg tok dei ein omgang i PhotoStudio. Dette er jo juks, men, men...synest dei vart bra eg.

20.okt.
Visst er SLOBBEN og STRØK samme person.
Dette hadde eg ikkje fanari om.MEN, så har eg berre sett på STREETART 4 mndr. så eg kan jo berre fryde meg ved tanken på alt eg etterkvart skal oppdage :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du finner den samme stencilen(?) i Nygårdsgaten, mellom nr. 27 og 29 tror jeg. Ved garasjen til Ripleys auto eller hva nå enn sjappa heter, rett ved siden av en vietnamesisk resturant (tror den er vietnamesisk i hver fall). Men det vet du sikkert allerede :p

Tone sa...

Nei, den visste eg ikkje om. Iflg Strøk vart det sett opp seks eller sju samme kveld, men eg har berre sett to. Denne og ein som er lenger oppe på 'høyden'Den er mykje lysare blå.
Takk for tips/kommentar Vegard!

Anonym sa...

Det er en Pass It piece som Strøk har laga. Tror den er brukt på en mixtape for Pass It... evt en flyer. Jepp.